L’Academia de la Llingua Asturiana convoca los sos concursos, dixebraos nun certame d’investigación y una olimpiada escolar

L’Academia de la Llingua Asturiana ta acabante d’asoleyar les bases de los diez concursos que convoca pa esti añu. Ocho d’ellos, los que formen el certame d’investigación, queden yá abiertos a la receición de propuestes. Mentanto, los dos concursos de la olimpiada escolar anque yá convocaos, nun van abrir les inscripciones hasta’l mes de setiembre.

Los concursos del certame d’investigación -que puen repartir, cadún, un máximu de 1.500 euros- dedíquense a estos ámbitos: toponimia; léxicu de recoyida oral; propuestes léxiques pa campos téunicos especializaos; investigación llingüística y lliteraria; recoyida, trescripción y estudiu de fontes orales; testos de divulgación de ciencies naturales y teunoloxía; y documentalismu sociocultural curtiu. El plazu pa unviar les propuestes acaba’l 13 de payares.

La olimpiada escolar de redaición “Urbano Rodríguez” va cuntar con dos concursos, el de Primaria y el de Secundaria y Bachilleratu. Previstu en dos fases, tendrá primero una clasificación en modalidá sincrónica a distancia y una final presencial a finales del mes d’avientu.

Los diez concursos tán abiertos a obres feches n’eonaviegu y n’asturianu.

MODELOS Y EXEMPLOS DEL CONCURSU ESCOLAR
Información y rexistru d’inscripciones: informacion@alladixital.org